داستان دوستی دخترا و پسرا


(◕‿◕✿) N o k h a l e (◕‿◕✿)

هفته دوم

پسر: سلام

دختر : علیک سلام . چطوری؟

پسر: قربانت . بد نیستم . تو چطوری؟

دختر : مرسی .... خوبم





هفته سوم

دختر: سلام

پسر: سلام . چطوری ؟ خوبی؟

دختر: مرسی خوبم . خیلی خوبم و یک نگاه معنی دار (بقول امروزيها نخ دار*! ) به پسر
...






هفته چهارم


دختر : سلام عزیزم . چطوری ؟ خوبی؟

پسر: سلام عزیز دلم . مرسی بد نیستم . تو چطوری ؟

دختر : مرسی . می دونی ؟ می خوام یک چیزی بهت بگم . نمی دونم الان بگم یا بعد؟

پسر: بگو عزیزم

دختر : نه! ... حالا زوده ..... باشه بعد
!





هفته پنجم
دختر : سلام عزیزم ... چیزی که هفته پیش می خواستم بهت بگم این بود که دوستت دارم ...

عاشقتم ... زندگی بدون تو برام بی معنیه . تمام!!!! آینده خودمو با تو می بینم . اگه تو نباشی

آینده برای من هیچه
!!!

و کلی از این حرفا..... و پسر باور می کنه!







هفته ششم

پسر: امروز یک دختری توی خیابان آمد از من یک آدرس پرسید . منم...

دختر : دیگه چی ؟!!! دلمو شکستی . تو که می دونی من چقدر حسودم

دختر: چرا این کارو کردی؟

پسر: من که کاری نکردم فقط جواب سوالشو دادم....

دختر : یک قول به من میدی؟

پسر: بله

دختر : قول بده دیگه با هیچ دختری حرف نزنی

پسر: باشه عزیزم قول میدم...

روابط سالم و صمیمی و رمانتیک بدون برقراري كوچكترين تماس (حتي يك بوسه!) ادامه دارد و ...

و ...
...

.....

....

...

..

.

ماه هجدهم
دختر : برام خواستگار آمده

پسر: غلط کرده

اومده !!!

دختر: چرا؟ خوب طوری که نیست اونم بالاخره آدمه !

پسر : تو چه جوابی بهش دادی ؟

دختر : هنوز هیچی !

پسر: ما کلی قرار مدار با هم داشتیم ! حالا می خوای اونو بذاریش جای من ؟

دختر : یه چیزی رو می دونی ؟ اون هیچ وقت نمی تونه جای تو رو بگیره !

پسر :من چیکار کنم ؟

دختر : نمی دونم ! فقط به من فکر نکن ! من اگه بدونم تو به من فکر می کنی آب خوش از گلوم پایین نمی ره !

!!!!!میگم برو زودتر زن بگیر

پسر :حسودیت نمی شه ؟

دختر : نمی دونم چرا دیگه از این که تو رو با دختر دیگه ای ببینم حسودیم نمی شه !!

پسر: در فکر و خیال خود ..... من می دونم چرا !؟

بعدش پسر از خاطرات خوش گذشته می گه و دختر هم برای خالی نبودن عریضه مراسم آبغوره گیری رو اجرا میکنه !!!


دوران خوش دختر و دوران تحول پسر شروع می شه!!!



دید پسر نسبت به دختر ها عوض می شه.



قلبش نسبت به واژه هایی از قبیل دوستت دارم و عاشقتم مقاوم میشه...



حالا اگر مورد مشابهی برای پسر پیش بیاید در آینده !!



روز اول
پسر : سلام

دختر : سلام

پسر : بريم خونه؟!

دختر : نه!

پسر : مگه به من اعتماد نداری ؟

!!!!دختر : چرا ... خووووووب ولی

در اینجا پسر مراسمی بنام مخ زنی را شروع می کنه و موفق هم می شه علتش هم حرفهایی هست که بتازگی از دختر قبلی یاد گرفته !!!

پسر : تو که می دونی من چقدر دوستت دارم؟؟؟

دختر : آره ..... ولی ..... آخه

پسر : من قول می دم برای خواستگاریت بیام و بگیرمت

دختر : جدی می گی ؟؟؟؟ و قند توی دلش آب میشه!!!!

پسر : آره قربونت برم ... و با یک نگاه عاقل اندر سفیه به

دختر یواش یواش دل دختر نرم می شه و رضایت می ده...

و پسر : پس بریم !



عصر همان روز

ریییییینگ ........ رییییینگ (صداي زنگ موبايل پسر)

پسر که با رفتن دختر به خواب عمیقی فرو رفته در حالیکه خسته است با زحمت و غرغر گوشی را بر می دارد...

با ديدن اسم دختر با صدايي بلند ميگه : Shit !!!!!

پسر : بله ؟

دختر : سلام

پسر : سلام خوبي ؟

دختر : مرسی . باهات کار دارم

پسر : اي بابا تو که یک ساعت بيشتر نیست از اینجا رفتی ... چي ميخواي ؟!

دختر: میخوام دوباره ببینمت .... میتونم فردا دوباره بیام خونتون!!!!

پسر : در حالیکه موفقیت بزرگی کسب کرده می گه چرا که نه.....



و این چرخه رو خودتون ادامه بدید و دلیل خیانتهای امروزه دوستیهای دختر و پسرا رو پیدا کنید


نظرات شما عزیزان:

erfane
ساعت17:12---24 مرداد 1391
حرف نداشت واقعا

Elia
ساعت14:05---24 مرداد 1391
چقدر وبت قشنگ خدایی
راستی آپ کردم


غزال
ساعت13:02---24 مرداد 1391
دمت گرم وبلاگ خیلی باحالی داری با اینکه نمیدونم کی هستی و4سال ازت بزرگترم ولی عاششششششخختم
پاسخ:مرررررررررررررررررررررررررر30!!!


الیا
ساعت14:50---22 مرداد 1391
فرناز جان با اجازه لینکت کردم

الیا
ساعت14:49---22 مرداد 1391
فرناز جان با اجازه لینکت کردم

الیا
ساعت14:48---22 مرداد 1391
خیلی کیف کردم

قرقره
ساعت17:52---21 مرداد 1391
فرفره جان می خوای جوونا رو به فساد بکشی؟؟
ول باحال بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 21 مرداد 1391برچسب:,| 14:39 |Farnaz| |


[-Design-]